Napište recenzi svého auta a vyhrajte iPad Air!

BMW Řada 3 320D ALUDigiKlimaASC

Rok výroby
1999
Najeto
311 000
Prodejce
Auto Kotvald
Havířská 15 Ústí nad Labem-Všebořice

84 990 Kč vč. DPH a poplatků

Zobrazit kompletní inzerát

Recenze majitelů

BMW řada 3 III. generace (E36) (1990 – 2000): Profil ojetiny

Jízda

Dokonalá

Kvalita

Parádní

Praktičnost

Slušná

Komfort

Parádní

Celk. náklady

Přiměřené

1 majitel hodnotí

Skvělá koupě

76 %

Nejhodnotnější recenze tohoto modelu

Johnny před 4 měsíci
320i 110 kW Motorizace
1995 Rok výroby
310 000 km najeto při koupi

76 %

Celková spokojenost

Jízda

Kvalita

Praktičnost

Komfort

Celk. náklady

  • styl a charisma
  • krásná linie exteriéru (delfín)
  • sportovně střižený interiér z kvalitních materiálů (až na první ročníky do cca 1993)
  • na svou dobu nevídané množství objednatelné výbavy
  • vynikající a spolehlivé atmosférické benzínové šestiválce M50 a M52 se sametovým chodem, úžasným charakterem a krásným zvukem
  • velmi spolehlivý benzínový motor M43 s obdobnou charakteristikou jako silnější šestiválce z té doby, jen slabší
  • velmi kultivovaný dieselový šestiválcový motor M51 s charakterem blížícím se benzínovým šestiválcům
  • spolehlivý a úsporný dieselový čtyřválcový motor M41, bohužel s nízkým výkonem
  • Naprosto famózní provedení M3, dokonce ve třech karosářských variantách - kupé, sedan a kabrio
  • velmi přesné řazení a relativně komunikativní a přesné řízení
  • pohon zadní (té správné) nápravy s jeho veškerými přínosy
  • téměř dokonalé vyvážení vozu 50:50 a z něho plynoucí vynikající jízdní vlastnosti
  • vynikající podvozek, stojící za velmi dobrými jízdními vlastnostmi vozu
  • i po letech vonící interiéry, zvláště kožené a velurové
  • při pravidelné péči a včasné výměně oleje a základním servisu velmi spolehlivý vůz
  • dokonalý kompromis mezi moderním a přesto jednoduchým a lehce servisovatelným vozem
  • náhradní díly z druhovýroby za směšné ceny
  • zařazen do programu BMW Classic
  • v případě udržovaného stavu vynikající potenciál zhodnocení investice jako youngtimer a budoucí veterán
  • samosvorný diferenciál možný objednat ke všem motorizacím, sloužil především ke zlepšení trakce na vlhku, sněhu a ledu
  • jednoduché, spolehlivé a kvalitní automatické převodovky
  • kvalitní dílenské zpracování celého vozu (jeden z posledních poctivých bavoráků ze staré školy)
  • všechny motory vyžadují citlivé zacházení za studena, prvních 10-15 km jízdy raději nevytáčet nad 3tis. otáček
  • při nesprávném zacházení hrozí prasknutí těsnění pod hlavou nebo hlavy samotné, nejnáchylnější je na to motor M51 (325td/s) do r.v. 1997
  • na nekvalitním povrchu silnic se rychleji opotřebovávají čepy a silentbloky a vznikají vůle v nápravách
  • s opotřebovaným podvozkem se zhoršují jízdní vlastnosti vozu
  • nepravidelně opotřebené nebo pokroucené brzdové kotouče vinou opotřebovaného podvozku apod.
  • starší verze dieselového šestiválcového motoru M51 (325td/s) mohou trpět na praskání hlav, příp. občas závady žhavicích svíček, vydírání čerpadel, turba
  • po kouskách se odlamující zadní pružiny
  • vůle v uložení stabilizátoru, na spojce kardanu a v diferenciálu
  • chudá základní výbava - většina výbavy byla za příplatek jako Sonderausstattung - proto mnoho chudě vybavených vozů

O voze

Ihned po koupi byla provedena repase motoru (přestože byl na najetých 300 tis. km v dobré kondici), auto jezdí naprosto bravurně a spolehlivě, s velmi nízkou spotřebou (na dálku rovných 7 l/100 km) a má velmi slušný výkon (na to, že je to 2.0 l), velmi kultivovaný běh a krásný zvuk šestiválce.

Závady

pouze spotřební materiál

Další parametry

Stav tachometru nyní: 350 000 km | Prodejce: Soukromá osoba

Zkušenosti s prodejcem

Auto Kotvald

Jak správně vybírat ojetinu a na co si dát pozor?