Napište recenzi svého auta a vyhrajte iPad Air!

Honda Civic 1.7CTDi 74kW LS *AUTO KLIMA*

Rok výroby
2005
Najeto
243 438
Prodejce
RM Cars trading s.r.o.
Přerovská 1609 Olomouc-Holice

79 000 Kč vč. DPH a poplatků

Zobrazit kompletní inzerát

Podrobná recenze modelu

Honda Civic VIII. generace (2005 – 2011): Profil ojetiny

Recenze majitelů

Honda Civic VIII. generace (2005 – 2011): Profil ojetiny

Jízda

Parádní

Kvalita

Dokonalá

Praktičnost

Dokonalá

Komfort

Slušný

Celk. náklady

Mizivé

2 majitelé hodnotí

Skvělá koupě

80 %

Nejhodnotnější recenze tohoto modelu

Jookee před 3 roky
1.8 i-VTEC 103 kW Motorizace
2010 Rok výroby
9 km najeto při koupi

80 %

Celková spokojenost

Jízda

Kvalita

Praktičnost

Komfort

Celk. náklady

  • Praktičnost - velký kufr (415 l), rovná plocha po sklopení sedaček
  • Výkon motoru
  • Spotřeba - dlouhodobě mezi 6 a 6,5 l reálné spotřeby (6, 7 počítač).
  • Kvalitní výbava už ve verzi Comfort (neřkuli Sport)
  • Bezproblémový provoz
  • Za 6 let jsem nepochopil funkci "senzoru prostředí"
  • Nadčasový design.
  • Tvrdý podvozek
  • Po 6ti letech vztahu se za ni musím stále otáčet (náročné na čas).
  • Koupě nového auta stejné třídy je problém - cenově a vybavením se nadají srovnat
  • Občas když je deštivo se mlží okno a pomůže jen a jen klima
  • Nejde sklopit sedačka spolujezdce
  • Tenký lak (subjektivně)
  • Hlučnější vevnitř - při jízdě nad 110 km - v porovnání se stejně starým passatem.
  • Zásuvka 12 V až za řadící pákou
  • Pomalejší vyhřívání sedaček - v porovnání s BMW 3 - 2007 - cca 3min do plna.

O voze

Kritizované startovací tlačítko na opačné straně než klíček nevadí, jen síla zvyku – otočit klíček, zapnou pás (naskočí přístroje) a zmáčknout.
Palubovka mi osobně přišla nejpřehlednější ze všech aut co jsem řídil – vše na svém místě a v dosahu + kvalitní materiál všech tlačítek (i v porovnání se škodovkami a vw).
Zásuvka 12 V za řadičkou je špatně a nenahradí to ani další 2 v autě (v opěrce a kufru).
Kritizované dělené zadní sklo mi naprosto vyhovuje – mírným pohybem hlavy se vyhnete oslnění. Velká zadní zrcátka vyvažují toto omezení.
Aerodynamický hluk od zrcátek a také od podběhů.
Kvalitní plasty – po šesti letech nejeví známky opotřebení nebo odření (neplatí pro kufr).

Shrnuto – momentálně si vybírám nové auto (ideálně kombi – rodinka), ale ve stejné třídě (Focus, Mazda 3, Leon, Octávka, Astra, Pulsar, Auris) si vždy po přesednutí potvrdím pocit, že bych šel o třídu níž (výjimka je pouze u CIVIC 9g a Golf – ale za cenu Golfa v trochu lepší výbavě a bez vyhřívaných sedaček mám nové Mondeo včetně nejen vyhřívaných sedaček, ale i předního skla – o Octávii ani nemluvně, kde mi Simply Clever nabídnou za 500 tisíc stěží 4 kola a volant).

Perfektní auto – naprostá spokojenost.
Mimochodem – z rodiny ke mně připutoval Civic 7g coby druhé auto do rodiny (zadarmo – díky mami) nyní stáří 15 let – perfektní stav, bezporuchovost, stále krásné auto, což mě utvrzuje, že Honda znamená Auto 🙂

Závady

Nutná výměna kotoučů zadních brzd po cca 70 tis.

Další parametry

Stav tachometru nyní: 90 000 km | Servisní náklady ročně: 3 000 Kč | Prodejce: Autobazar / Autorizovaný prodejce -

Zkušenosti s prodejcem

RM Cars trading s.r.o.

Jak správně vybírat ojetinu a na co si dát pozor?