Napište recenzi svého auta a vyhrajte iPad Air!

Chevrolet Camaro V. generace (2011 – 2016): Profil ojetiny

660 000 – 949 001 Kč ve 2 inzerátech

Zobrazit nabídky
Chevrolet Camaro 2013

Podrobný profil ojetiny

Chevrolet Camaro V. generace (2011 – 2016): Profil ojetiny

Ojetinypodlupou.cz tento vůz zatím nehodnotily.

Vybrané nabídky prodejců

Chevrolet Camaro V. generace (2011 – 2016): Profil ojetiny

Chevrolet Camaro 3.6L V6 automat

2013 86 774

540 000 Kč

BDX MOGAN Praha

? %

zatím nehodnoceno

NetHaus Hodonín

? %

zatím nehodnoceno

NetHaus Strážnice

? %

zatím nehodnoceno

Chevrolet Camaro ZL 1 6,2 V8 Kompresor

2013 45 000

1 230 000 Kč

DEAUTO Olomouc

? %

zatím nehodnoceno

Recenze majitelů

Chevrolet Camaro V. generace (2011 – 2016): Profil ojetiny

Jízda

Dokonalá

Kvalita

Parádní

Praktičnost

Slušná

Komfort

Parádní

Celk. náklady

Nízké

Majitelé hodnotí

Skvělá koupě

80 %

Majitelé hodnotí

Celkem 1 recenze

Xbalu před 1 rokem
6.2 V8 318 kW Motorizace
2013 Rok výroby
12 300 km najeto při koupi

80 %

Celková spokojenost

Jízda

Kvalita

Praktičnost

Komfort

Celk. náklady

  • Image výkon a zvuk
  • Zadokolka
  • Dá se cestovat i na rodinnou dovolenou
  • Nízké servisní náklady (dost dílů kompatibilních s jinými vozy)
  • Přesná převodovka
  • Výdrž pneumatik (přes 60 000km)
  • Spotřeba 12-17l (což ale není mínus, je to vlastnost)
  • Convertible verze je při rychlostech nad 180km/h hlučnější
  • Při nešetrném zacházení se ozvou zajímavé zvuky z motoru (sertvák, převodovka a podobně)
  • Horší výhled z kabiny
  • Trochu nestabilní při podélných nerovnostech (kolejích)

O voze

Přestavba na LPG, spotřeba cca 16l/100km LPG, výkonově jde cítit pokles, ale i přesto prima jízda.
Úbytek oleje na 10 000km cca 0,7l

Závady

50 000 – výměna destiček
66 000 – výměna LP ložisko
66 000 – výměna pneu

Další parametry

Stav tachometru nyní: 67 000 km | Servisní náklady ročně: 6 000 Kč | Mimořádné servisní náklady za celou dobu: 7 000 Kč | Prodejce: Autobazar / Autorizovaný prodejce - AAA AUTO

Jak správně vybírat ojetinu a na co si dát pozor?