Napište recenzi svého auta a vyhrajte iPad Air!

Kia Carnival II. generace (2005 – 2010): Profil ojetiny

89 540 – 89 540 Kč v 1 inzerátu

Zobrazit nabídky
Kia-Carnival-2006

Podrobný profil ojetiny

Kia Carnival II. generace (2005 – 2010): Profil ojetiny

Ojetinypodlupou.cz tento vůz zatím nehodnotily.

Vybrané nabídky prodejců

Kia Carnival II. generace (2005 – 2010): Profil ojetiny

MMcarstore s.r.o. Olomouc-Slavonín

? %

zatím nehodnoceno

Kia Carnival 2.9 CRDI LX

2005 152 000

77 778 Kč

Autoprodej Swisscars Choceň

? %

zatím nehodnoceno

AUTO-PROBE s.r.o. České Budějovice

? %

zatím nehodnoceno

Recenze majitelů

Kia Carnival II. generace (2005 – 2010): Profil ojetiny

Jízda

Slušná

Kvalita

Slušná

Praktičnost

Parádní

Komfort

Parádní

Celk. náklady

Přiměřené

Majitelé hodnotí

Skvělá koupě

68 %

Majitelé hodnotí

Celkem 1 recenze

Radek před 4 týdny
2.9 CRDi 136 kW Motorizace
2007 Rok výroby
180 000 km najeto při koupi

68 %

Celková spokojenost

Jízda

Kvalita

Praktičnost

Komfort

Celk. náklady

  • Prostorné
  • Levné
  • Výbava
  • Náhradní díly
  • Drnčí sedačky
  • Spotřeba s automatickou převodovkou 9,5 litrů

O voze

Toto auto si koupíte kvůli jeho ceně, v porovnání s jinými MPV podobných parametrů je toto přinejmenším za polovic.

Mám výbavu kemping, a pokud jí přímo nevyžadujete tak jí rozhodně neberte. Tato výbava vznikla pro některé země (v mém případě Dánsko), které mají vysoké clo na nová osobní auta, na obytná již ne. Výrobce tedy udělal pár drobných úprav – výklopnou střechu a do levého blatníku v nákladovém prostoru zabudoval plynový vařič a umyvadlo s el. čerpadýlkem. S takovou úpravou je automobil již obytný a zákazník ve zmíněné zemi neplatí clo. Kvůli výklopné střeše však musela ustoupit klimatizace, její vývody ve stropě jsou zaslepené a druhá řada sedadel je klimatizována pouze zespod, což je slabé. Vařiči s umyvadlem zase ustoupilo jedno sedadlo v zavazadlovém prostoru, takže je jen šestimístná (a jen tak jej nedokoupíte, nejsou pro něj úchyty v podlaze a není ani bezpečnostní pás), a navíc také chybí plato v zavazadlovém prostoru. V mém případě jsou výklopná střecha a vařič naprosto nedotčené a nepoužité.

Auto ve velmi prostorné a pohodlné, ale je spíše postavené pro asiaty než pro evropany. Já s výškou 177cm mám sedačku u řidiče posunutou úplně nakonec a ještě bych jeden zoubek dal, kdyby byl. Sedačky pohodlné, ale při jejich vyjmutí a opětovném nasazení je trochu problém. Chvíli jsem tápal jak sedačky nasadit, dříve jsem měl renaulta a tam to bylo vše logické, bylo jasné kam co zapadne. Tady je uchycení takové zvláštní a mírně řečeno „jiné“. Sedačky jsou taky velice těžké, chce to dobrou fyzičku. Při jízdě malinko drnčí, ale když si na ně někdo sedne tak už ne.

Také mi chybí úložné prostory kterých mají ostatní automobilky dostatek. U řidič je kaslíků dost, na zadních sedadlech nic moc a v kufru opravdu minimum.

Chod motoru je sice dobrý, ale dobrý je za tři. Na tak velký objem by se hodil spíše šestiválec, který je kultivovanější. Ale možná mi to přijde v kombinaci s automatickou převodovkou kterou mám, nechává spadnout otáčky hodně nízko než podřadí, zejména v obci pří padesátce nechce podřadit a v nízkých otáčkách občas lehce cuká. Jinak má motor síly dost, plně naložený vozík na tažném zařízení ani nepozná. A pokud sešlápnete plyn na podlahu tak vás umí zatlačit do sedadla. Na sportovní ambice však zapomeňte, auto je sice široké a sedí dobře, se svou velikostí a hmotností (2,2 tuny prázdné) je to pořád šatní skříň na kolech.

Největší nevýhodou tohoto auta je jeho servis. Je citlivý na zanedbání výměny motorového oleje, roční interval rozhodně nenatahovat. Motorového oleje má 7 litrů, k filtru je skvělý přístup zespod a auto je potřeba alespoň trochu nadzvednout. Vyměnil jsem jej ze země, ale je to děs. Automatická převodovka má pak 11 litrů oleje ATF – který je dražší než náš evropský Dextron. Při výměně spotřebních dílů, jako např. brzdové destičky, kotouče, čepy atd. nekupujte to nejlevnější, auto je těžké, vyplatí se připlatit za kvalitu. Kia Carnival druhé generace nebyla v česku prodávána, protože se cenou vyrovnala Fordu Galaxy a našinec Asiatům tehdy moc nedůvěřoval. Vše co u nás jezdí je dovoz a na vrakovištích je jich tedy jako šafránu. Jedinými poruchami u mne za tři roky provozu byly prasklá pružina tlumiče (výměna obou pružin i s miskami, čepy, stabilizačních tyčí včetně práce 7000kč), výměna klimakompresoru (repasovaný s montáží 12000kč) a nakonec se kousnul motorek odemykání zámku u spolujezdce. Byl jsem tehdy na dovolené a dveře nešly zamknout ani mechanicky. Jezdil jsem týden po vysočině s nezamčeným autem a nikdo si Kie ani nevšimnul. No nevím jestli by to dopadlo stejně mít cokoli jiného. Oprava pak vyšla na 500kč (motorek z vrakoviště, ale hledal jsem dlouho).

S autem jsem vcelku spokojen, odvezla nás několikrát k moři a vždy bez problémů a je opravdu prostorné a pohodlné. Při správné údržbě slouží dobře a není poruchovější než ostatní značky. Kvalita dílenského zpracování není sice úplně špatná, ale evropské auta jsou trochu lepší. Antikorozní ochrana taky není úplně špatná, na svůj věk nemá rzi zas tak moc.

Toto auto má smysl pokud je za dobrou cenu, pak vám nevadí vyšší spotřeba a z podstaty věci vyšší náklady za servis.

Závady

Pohon pro otevírání zámku u dveří spolujezdce
Praskla přední pružina u tlumiče
Odešly ložiska klimakompresoru
Spotřební díly jako čepy, brzdové destičky.

Další parametry

Stav tachometru nyní: 210 000 km | Servisní náklady ročně: 10 000 Kč | Prodejce: Soukromá osoba

Jak správně vybírat ojetinu a na co si dát pozor?