Napište recenzi svého auta a vyhrajte iPad Air!

Lancia Delta III. generace (2008 – 2014): Profil ojetiny

189 000 – 320 650 Kč v 5 inzerátech

Zobrazit nabídky
Lancia-Delta_2009

Podrobný profil ojetiny

Lancia Delta III. generace (2008 – 2014): Profil ojetiny

Ojetinypodlupou.cz tento vůz zatím nehodnotily.

Vybrané nabídky prodejců

Lancia Delta III. generace (2008 – 2014): Profil ojetiny

Lancia Delta 1,6 JTD 120

2008 178 000

128 000 Kč

SM carmarek s.r.o. Nový Jičín

? %

zatím nehodnoceno

Lancia Delta 1,6 M-jet ORO

2009 116 000

149 000 Kč

Autostory Rokycany

? %

zatím nehodnoceno

Lancia Delta 1,4 LPG

2010 89 200

164 877 Kč

AUTOHITY CZ s.r.o. Ostrava - Vítkovice

? %

zatím nehodnoceno

Lancia Delta 2.0JTD,121kw,ČR,2.majitel

2009 208 000

149 000 Kč

Autobazar Nad Harfou Praha 9

? %

zatím nehodnoceno

Lancia Delta 1,6 16V JTD

2008 137 300

149 877 Kč

AUTOHITY CZ s.r.o. Ostrava - Vítkovice

? %

zatím nehodnoceno

Recenze majitelů

Lancia Delta III. generace (2008 – 2014): Profil ojetiny

Jízda

Dokonalá

Kvalita

Parádní

Praktičnost

Slušná

Komfort

Slušný

Celk. náklady

Mizivé

Majitelé hodnotí

Skvělá koupě

80 %

Majitelé hodnotí

Celkem 1 recenze

Stanley před 2 týdny
1.4 T-Jet 110 kW Motorizace
2008 Rok výroby
150 000 km najeto při koupi

80 %

Celková spokojenost

Jízda

Kvalita

Praktičnost

Komfort

Celk. náklady

  • vnitřní prostor,
  • posuvná zadní lavice,
  • velikost kufru
  • motor, pořád tahá, takže není problém předjet cokoliv kdykoliv
  • ostré brzdy
  • tvrdý podvozek na 17´ kolech
  • sedačky, u řidiče už trochu povolila, tak se v ní sedí líp, ale ostatní jsou jak nové, jsou takové tvrdé a je to jako by se sedělo na nich, takový divný pocit
  • občas lacíné detaily v interiéru, na pohled dobré, ale na omak nic moc, třeba štít budíků je tak z tenkého plastu že při dotyku mění tvar, kůže na volantu, originál koberečky
  • schod po sklopení zadních sedaček

Závady

bez závad, preventivně vyměněny oleje v motoru a v převodovce, i když vůz byl po servisní prohlídce, výměna předních ramen a stabilizaček, už byly trochu unavené a ještě chtěli podotahovat šroubky vntiřních plastů

Další parametry

Stav tachometru nyní: 170 000 km | Prodejce: Soukromá osoba

Jak správně vybírat ojetinu a na co si dát pozor?