Napište recenzi svého auta a vyhrajte iPad Air!

Mercedes-Benz CL II. generace (C215) (1999 – 2006): Profil ojetiny

mercedes-benz_cl-klasse_2002

Podrobný profil ojetiny

Mercedes-Benz CL II. generace (C215) (1999 – 2006): Profil ojetiny

Ojetinypodlupou.cz tento vůz zatím nehodnotily.

Vybrané nabídky prodejců

Mercedes-Benz CL II. generace (C215) (1999 – 2006): Profil ojetiny

Mercedes-Benz CL 600 V12 AMG

2000 133 000

249 900 Kč

SAPE-CARS.CZ Vestec u Prahy

? %

zatím nehodnoceno

Recenze majitelů

Mercedes-Benz CL II. generace (C215) (1999 – 2006): Profil ojetiny

Jízda

Dokonalá

Kvalita

Parádní

Praktičnost

Slušná

Komfort

Dokonalý

Celk. náklady

Přiměřené

Majitelé hodnotí

Skvělá koupě

72 %

Majitelé hodnotí

Celkem 2 recenze

Dave před 3 měsíci
CL 500 225 kW Motorizace
2003 Rok výroby
220 000 km najeto při koupi

76 %

Celková spokojenost

Jízda

Kvalita

Praktičnost

Komfort

Celk. náklady

  • Komfort jízdy, snadná ovladatelnost, bohatá výbava
  • Spotřeba

Závady

Vůle zavěšení přední nápravy

Další parametry

Stav tachometru nyní: 225 000 km | Prodejce: Autobazar / Autorizovaný prodejce - MAMA CAR a.s.

Bobby Lotus před 3 roky
CL 500 225 kW Motorizace
2003 Rok výroby
97 000 km najeto při koupi

68 %

Celková spokojenost

Jízda

Kvalita

Praktičnost

Komfort

Celk. náklady

  • Krásný design,který určitě ještě dlouho neomrzí. (Jestli vůbec někdy)
  • Na svůj věk luxusní výbava i v těch "nejobyčejnějších" verzích
  • Výborné jízdní vlastnosti (ve své době jeden z nejlepších podvozků na trhu)
  • Super motory ve verzích AMG
  • Originální, jedinečný a málo viděný vůz
  • Větší provozní náklady
  • Drahé pojištění (s ohledem na to,že se jedná o takto starý vůz)
  • Spousta elektroniky,která do budoucna skrývá mnohá úskalí
  • Je to Mercedes,takže dražší náhradní díly
  • Většina běžných servisů tomuto vozu nerozumí
  • Trpí na korozi (Ani ne tak podvozku jako spíše horní části karoserie. Bublinky kolem oken,znaku apod.)
  • Hrubým odhadem 15-20% dílů vůbec neseženete v replice (tedy jen drahé origo díly)

O voze

Vůz je s ohledem na provozní náklady vhodný spíše pro milovníky tohoto modelu. Doporučuji při koupi mít dobré povědomí o minulosti vozu a rozhodně jej nekupovat,pokud není člověk pečlivý na servisování (za prvé tento vůz potřebuje pravidelnou a kvalitní péči,aby mohl dobře a dlouho sloužit a za druhé auta ve špatném stavu se nikdy nezbavíte). Počítat s možnými a nečekanými závadami po koupi a stranou si nechat volných pár desítek až klidně 100 tisíc. Jinak opravdu krasavec,i přes svůj věk se lidi stále otáčí.

Závady

Vůz mám aktuálně cca 2 roky. Na voze závady byly, nicméně podotýkám, že se nejedná o nový vůz a tudíž takové či onaké závady naleznete i u všech jiných vozů v závislosti na tom,jak se o něj předchozí majitelé starali. Konkrétně u mého to bylo čerpadlo podvozku (Oprava 25k čerpadlo + práce). Převodovka už také prošla opravou (za díly cca 30k + práce. Novou mi v origo servisu tehdy nabízeli za cca 135k ). Na různých fórech se u tohoto modelu hodně řešilo vybíjení baterie. Mě se to také nevyhnulo a musím podotknout,že přijít na závadu nemusí být nic jednoduchého ani pro origo servis. Mezi další časté problémy patří problémy s ukazatelem paliva (po dvou ofic. servisech problém zmírněn,nikoli však úplně vyřešen. Po mechanické stránce vůz bez větších problémů. Výměna 3 ramen na přední nápravě (v replice dohromady 10k + práce). Přední brzdy (kotouče a desky – pár tisíc i s prací).

Další parametry

Stav tachometru nyní: 116 000 km | Prodejce: Soukromá osoba

Jak správně vybírat ojetinu a na co si dát pozor?