Napište recenzi svého auta a vyhrajte iPad Air!

Škoda Citigo (2011 – dosud): Profil ojetiny

145 990 – 275 000 Kč v 40 inzerátech

Zobrazit nabídky
skoda_citigo_2012

Podrobný profil ojetiny

Škoda Citigo (2011 – dosud): Profil ojetiny

Ojetinypodlupou.cz tento vůz zatím nehodnotily.

Vybrané nabídky prodejců

Škoda Citigo (2011 – dosud): Profil ojetiny

Škoda Citigo 1,0 MPI **Elegance Plus**

2011 54 367

144 900 Kč

Autocentrum TOZDA s.r.o. Jablonec nad Nisou

24 %

1 zkušenost s prodejcem

Škoda Citigo 1,0 MPI AMBITION

2016 12 054

185 000 Kč

Autosalon Klokočka Centrum a.s.. Praha 5

? %

zatím nehodnoceno

Autocentrum MILOCAR s.r.o. Praha 4 - Krč

? %

zatím nehodnoceno

Škoda Citigo 1,0 MPI / 44 kW Ambition

2016 15 716

168 000 Kč

AUTO JAROV, s.r.o. Praha 3 - Jarov

76 %

1 zkušenost s prodejcem

Škoda Citigo 1,0 MPi Style

2016 15 699

211 000 Kč

AUTOCENTRUM JAN ŠMUCLER s.r.o. Horšovský Týn

? %

zatím nehodnoceno

Recenze majitelů

Škoda Citigo (2011 – dosud): Profil ojetiny

Jízda

Parádní

Kvalita

Dokonalá

Praktičnost

Dokonalá

Komfort

Parádní

Celk. náklady

Mizivé

Majitelé hodnotí

Dokonalost!

88 %

Majitelé hodnotí

Celkem 2 recenze

Radek před 1 týdnem
1.0 MPI 55 kW Motorizace
2018 Rok výroby
10 km najeto při koupi

92 %

Celková spokojenost

Jízda

Kvalita

Praktičnost

Komfort

Celk. náklady

  • Na tak malé auto to není zas tak prcek
  • Spotřeba 4,5l
  • Škoda, že Škoda šetřila

O voze

Auto jsem pořídil nové, litrový motor 55kw v kombinaci 5 stupňovým automatem, výbava style.
Autíčko je to sice malé, ale hned na první usednutí si člověk všimne že řidič má místa kolem sebe dost. Dříve jsem jezdil s malým „japoncem“ který byl na centimetry o malinko větší a také uvnitř měl pár litrů prostoru více, přesto jsem si v něm připadal občas stísněně a to díky některým malinkým prvkům vnitřní výbavy (jako třeba pidi kliky dveří, malinké odkládací prostory nebo prťaté stěrače) Auto na mne chvílema působilo jako dětská hračka. U Citiga tento pocit vůbec nemám, vše je tady takové akorát a při řízení mám pocit jako bych byl v autě klasické velikosti. Za toto Škodovce palec nahoru. Jasně, zadní sedačky již tolik prostoru nemají, děti jsou vpoho a dospěláci nohy na zem sice dají, ale už si je nenatáhnou. Kufr je akorát na nákupy, vejdou se tam pohodlně dvě přepravky a plný nákupní košík v klidu taky pojme.

Co se týče jízdy, tak kdo má verzi 55kw s manuální převodovkou je spokojený, prý je to docela svižné auto. U automatu to už tak není. Ve skutečnosti se jedná o automatizovanou převodovku (neboli poloautomat – do těchto malých autíček se montuje jednak kvůli hmotnosti v porovnání s klasickým automatem a pak kvůli ceně). Kdo to zná, tak ví že si na automat ve skutečnosti jenom hraje, ale tady již vcelku dobře propracuje a musím říct že po roce používání jsem si na ní s drobnými omezeními zvyknul.

Na závěr napíšu drobné nedostatky.
Sedačky mají hlavovou opěrku součástí opěradla a nedá se nijak nastavovat. Zpočátku mne to překvapilo, časem jsem zjistil že to není vlastně žádný problém.
Absence loketní opěrky mi již vadila více, u výbavy style jsem jí čekal jako samozřejmost.
Boční stěny zavazadlového prostoru nejsou obloženy plastem ani kobercovinou, opět u této výbavy holý plech je bída.
Podběhy zadních kol jsou sice nastříkány plastizolem, nemají již plastový nebo jakýkoli jiný kryt, a tak voda od zadních kol stříká na couvací senzory – opět chyba automobilky.
Víčko nádrže odemykatelné mechanicky klíčkem – jo je to sice retro, ale u této výbavy jsem to fakt nečekal. Alespoň že je na všechno stejný klíč.

Závěrem řeknu že jsem s autem vcelku spokojen, jízda je příjemná, řídí se dobře, dílenské zpracování na výbornou, nízká spotřeba. Škoda jen, že nejvyšší výbava style neztratila nádech laciného auta.

Závady

Na rok starém autě nic. Vlastně jedna, umyl jsem auto vapkou a tlak vody poškodil stírací lištu předních dveří. Nová stála 750kč.

Další parametry

Stav tachometru nyní: 14 000 km | Prodejce: Nepamatuji se

Petka před 4 roky
1.0 MPI 44 kW Motorizace
2013 Rok výroby
13 500 km najeto při koupi

84 %

Celková spokojenost

Jízda

Kvalita

Praktičnost

Komfort

Celk. náklady

  • Nizke provozni naklady
  • Prijemne jizdni vlastnosti
  • Velikost v dane kategorii
  • Zadny

Závady

Bez zavad

Další parametry

Stav tachometru nyní: 26 000 km | Prodejce: Autobazar / Autorizovaný prodejce

Jak správně vybírat ojetinu a na co si dát pozor?