Síť autocenter AAA AUTO má nového ředitele kontaktního zákaznického centra. Stal se jím Petr Havel, který dříve působil v řadě nadnárodních společností.

„Je mi ctí být součástí vedení společnosti, která je lídrem trhu a zároveň průkopníkem nových technologií ve svém oboru již třetí dekádu. Mým hlavním cílem budou inovace v oblasti kontaktních center, které poskytnou našim zákazníkům ještě větší komfort než doposud, tak jak to očekávají,“ uvedl Petr Havel.

Petr Havel má za sebou dvě dekády úspěšné kariéry v péči o zákazníky v sektorech telekomunikací, médií a finančních služeb. Působil mimo jiné ve společnostech Telefónica O2, MAFRA, KKCG či naposledy jako Head of telesales W.A.G. payment solutions. Do AAA AUTO tedy přichází člověk s řadou zkušeností.

Kontaktní zákaznické centrum sítě AAA AUTO zaměstnává zhruba dvě stovky operátorů a má kromě centrály v Praze pobočky v Ostravě a polských Katowicích. Měsíčně vyřídí zhruba 75 000 telefonátů zákazníků a podílí se na polovině všech výkupů a prodejů vozů v rámci skupiny. Hlavní náplní práce kontaktního centra je sjednávání schůzek zákazníků na pobočkách kvůli výkupu či koupi automobilů a podávání informací o vybraných vozech, včetně možností nákupu vozů na splátky.

Celkové prodeje v síti AAA AUTO v roce 2019 v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku dosáhly 86 000 vozů. V České republice kontaktní zákaznické centrum poskytuje servis více než dvaadvaceti pobočkám. Řada zájemců o ojetý automobil nebo motoristů, kteří chtějí svůj vůz prodat, se nejprve obrátí právě na kontaktní zákaznické centrum AAA AUTO. To jasně ukazuje, jak důležitá je jeho úloha.