Napište recenzi svého auta a vyhrajte iPad Air!

Toyota Avensis 2,0 D-4D ACTIVE TOURING SPORTS

Rok výroby
2016
Najeto
41 711
Prodejce
Autosalon Klokočka - Das WeltAuto
Karlovarská 660 Praha 6 - Řepy

489 900 Kč vč. DPH a poplatků

Zobrazit kompletní inzerát

Podrobná recenze modelu

Toyota Avensis III. generace (2009 – dosud): Profil ojetiny

Recenze majitelů

Toyota Avensis III. generace (2009 – dosud): Profil ojetiny

Jízda

Slušná

Kvalita

Slušná

Praktičnost

Parádní

Komfort

Slušný

Celk. náklady

Přiměřené

1 majitel hodnotí

Skvělá koupě

64 %

Nejhodnotnější recenze tohoto modelu

Petr C před 8 měsíci
1.8 Valvematic 108 kW Motorizace
2009 Rok výroby
90 000 km najeto při koupi

64 %

Celková spokojenost

Jízda

Kvalita

Praktičnost

Komfort

Celk. náklady

  • je to krásně tiché auto, dosud jsem jezdil v ve starších Corollách (r.v.2003) a nedá se to srovnat.
  • je to designově krásné auto. Toyota dosud moc nedbala u evropských vozů na vzhled, což je podle mě velká chyba. Ale následná generace (4?) Avensisu už je zase vzhledově krokem zpět
  • Není vyroben z příliš kvalitních dílů. Disky zadních kol jsem musel nechat vyměnit po 90000km, u Corolly 2003 disky vydržely v pohodě do 150000km.
  • Není vyroben z příliš kvalitních dílů2-vše kolem zavěšení kol je po 90000km zkorodované více než na Corolle 2003 po 150000km.
  • Není vyroben z příliš kvalitních dílů3. Hydraulické vzpěry dveří kufru jsou v 90000km těsně před kolapsem-vyboulené korodované. Corolla 2003 po 150000km vzpěry naprosto v pohodě.
  • katastrofální řazení - stupně jsou příliš krátké a myslím že díky tomu motor (Valvematic) nemá nijak velkou pružnost. Jsou problémové i rozjezdy. Jednička pomalá, dvojka rychlá ...
  • Hrozné odpružení - každá dírka nebo kamínek na silnici je cítit až v hlavě. Pak i prudce narůstá hlučnost v interiéru. Tichý je vůz jen na bezvadném povrchu.
  • uváděné nejnižší spotřeby 5,5l/100km jsem jen krátce dosáhl při jízdě po dálnici na šestku v rychlosti 80km/hod z mírného svahu.Je to nejméně o litr více

O voze

Já jsem na vozy Toyota celkem zatížený, protože platívalo, že jsou kvalitou a spolehlivostí bezchybné. Toto se ale docela prudce kamsi vytrácí. Mám potvrzeno i od známého automechanika, že se to nezdá jenom mně, že každá další generace jde kvalitou a spolehlivostí dolů. Ale špatně odpružený podvozek a špatně navržená převodovka, to je podle mě úplná pohroma a něco pro japonskou Toyotu naprosto nepřijatelného. Auto ve výše uvedené motorizaci jezdí slušně v rovinaté krajině, ale v kopcích je to katastrofa. Prázdné auto vlekoucí se do kopce na řvoucí trojku i tak předjíždí kde kdo, ale i ta trojka je krátká, takže každé kopce, nedej bože hory jsou pro Avensis 2009 kombi 1800cm3 benzin úplnou pohromou. Je to moc velká škoda a hlava mi to u Toyoty nebere, jinak je to auto totiž nádherné. Nejnovější Avensis (4? generace) už je zase poměrně ošklivý. Je to zase krok zpět. Myslím, že musí mít Toyota nějaká vzhledová omezení pro Evropu, aby příliš neškodila konkurenci, jinak není možné vysvětlit někdy až vysloveně ošklivý vzhled, který v Asii nevidíme. Dříve jsem na to nadával „že to vypadá jako z jižní Koreje“, ale ty časy jsou pryč a Korea se vzhledově, vybavením i kvalitou mimořádně zlepšila. Snad jsou u nové generace odstraněny alespoň ty technické nedostatky.

Závady

Hodně opotřebené disky zadních kol, musel jsem je brzy vyměnit.

Další parametry

Stav tachometru nyní: 105 000 km | Prodejce: Autobazar / Autorizovaný prodejce - Title

Zkušenosti s prodejcem

Autosalon Klokočka Centrum a.s.

Jak správně vybírat ojetinu a na co si dát pozor?